donderdag 14 februari 2013

Valentijn.

Het opgelegde pandoer van 'Valentijnsdag' dat bij ons is over komen waaien, vind ik eigenlijk vreselijk. 
Maar toch kan ook ik er niet onderuit..

Ik ben gister ook, nadat de boodschappen in de auto stonden, terug gegaan naar de kiosk om deze prachtige zacht poederroze rozen te kopen voor mij en mijn lief..

Het feit dat je even stil staat bij diegenen die van jou houden en  die er altijd voor je zijn, als ook diegenen waar jij van houdt en waarvoor jij altijd klaar probeert te staan, ..is toch wel heel erg mooi.

Hier hebben we Valentijsdag eigenlijk niet voor nodig, denk ik. Regelmatig eens stilstaan bij je lief en geliefden.. dat maakt je dagen zo zonnig.

Tot gauw!

1 opmerking:

  1. Ze zijn wel héééél mooi. En heerlijk om te weten dat je van elkaar houdt.

    BeantwoordenVerwijderen